onsdag 17 september 2014

Sämst i världen på att blogga

Bildbombning


Eftersom jag är sämst i världen på att blogga och det har hänt massor sedan jag bloggade sist, om vi bortser från det lilla inlägget om Skene Marten som jag lade in tidigare idag, kommer jag nedan att släppa loss en liten bildkavalkad över några saker jag gjort under våren och sommaren :-)


Så häääär stor blev min Rockefeller. Färgerna syns inte så bra på bilden men jag är himla nöjd med den. Så nöjd så att jag har börjat på en till. Den är ju så kul att sticka också (förutom vingarna).


Några av mina handledsvärmare i ny modell, utan hål för tummen.


Vantar har jag också gjort, de till vänster var ett UFO och de till höger är nya.


Detta setet sålde jag i Skene, virkat i Fluffy och Twiggy :-)


Tofflor är också kul att virka (Joo Jenny) och dessutom går det fort. Jag sålde de till vänster också och ett par vita som jag inte hunnit fotografera.


Några av mina pannband, det vänstra sålde jag i Skene.


Lite blandat småtjafs :-)


Och så måste jag ju bara visa den här boken jag fick för ett tag sedan, hur söt är inte elefanten? Den måste jag sticka!

Jag avslutar detta inlägget med en bild som är tagen i vår lägenhet nere i Kroatien. Jag köpte dessa två små godingar av en gammal dam som satt nere vid kajen i centrum. Hon hade virkat sköldpaddor, sjöhästar och andra havsdjur och lagt lavendel i dem. Man måste ju stödja det lokala hantverket!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar